вівторок, 6 квітня 2021 р.

Пам’ятаємо… 07.04- Всесвітній день здоров’я


 

«Добути і зберегти своє здоров’я

може тільки сама людина»

 (М. Амосов)




Від чого залежить здоров'я людини? Як впливають на неї  сонце, клімат, повітря, вода, шум. Чи несуть небезпеку для здоров'я телевізор, комп'ютер, мобільний телефон? Як правильно людина повинна харчуватися, які правила особистої гігієни треба необхідно виконувати аби зберегти своє здоров'я?

Вічна мрія людства про досягнення довголіття залишається актуальною в усі періоди суспільного життя на Землі. Та здоров'я людини не є постійним і незмінним, воно вимагає повсякденного догляду, удосконалення і піклування.
Деградація природного середовища особливо згубно діє на організм людини.
Всі  глобальні зміни  навколишнього середовища, спричинені  технічним прогресом, нові види трудової діяльності, зміни умов життя, які виявляють постійний вплив на організм людини, вимагають належного захисту як людини, так і довкілля.
Тому на перший план виходить той напрямок медицини, який здатен забезпечити вирішення оздоровчих заходів.
І це є - ГІГІЄНА. Вона повинна стати основою життя і діяльності людини.

Гігієя - богиня здовов'я

Гігієна стала символом здоров'я. Згідно з грецькою міфологією Гігієя - ім'я доньки Асклепія -великого лікаря. Він мав дві доньки: Панацея і Гігієя.
Панацея стала заступницею лікарської терапії,
 а Гігієя стала заступницею профілактичної медицини - богинею здоров'я.
 Сьогодні гігієна - це наука про збереження і покращання  здоров'я. 
Знання гігієни для дітей та підлітків є необхідним.

Нам здається, що книги, які ми вам пропонуємо, допоможуть краще пізнати свій організм, вплив на нього різних факторів, а головне вам треба навчитися бути здоровими !




І на останок декілька  інформцікавинок для роздумів:

Самий великий гріх - страх.
Найкращий день - сьогодні!
Найбільша помилка - втрата надії.
Найбільша слабкість - ненависть.
Найбільше багатство - здоров'я!
Найбільша потреба - в спілкуванні.
Найбільший дар, який ти можеш дати або отримати - любов.
Найкращий друг і товариш - хороші книжки.
Твої вороги - заздрість, жадібність.
Найрозумніша людина - та, хто завжди робить те, що потрібно.Це і є правило, наслідуючи яке можна стати розумною людиною!.
Поль С. Брег





Немає коментарів:

Дописати коментар